0036 1 232 4246   Kívánságlista

Hogyan tervezzünk minőségi autófólia grafikát?

Amikor úgy döntünk, vállalkozásunkat szeretnénk a gépjárművünkön megjeleníteni, végig kell gondolnunk, hogy lehetne ezt a legjobban megvalósítani. Ez amiatt fontos, mert ez fogja képviselni a cégünket. Az emberek ez alapján fognak megítélni bennünket. Egy jó grafika bevonzhatja az ügyfeleket, míg egy rossz elijesztheti őket.

Amikor úgy döntünk, vállalkozásunkat szeretnénk a gépjárművünkön megjeleníteni, végig kell gondolnunk, hogy lehetne ezt a legjobban megvalósítani. Ez amiatt fontos, mert ez fogja képviselni a cégünket. Az emberek ez alapján fognak megítélni bennünket. Egy jó grafika bevonzhatja az ügyfeleket, míg egy rossz elijesztheti őket.

Elég csak körbenéznünk és láthatjuk, napjaink fénykorát éli az autós közlekedés. Rengeteget használjuk, azzal megyünk munkába, bevásárolni és a többi. Így sok időt töltünk járműben utazva, és más autók közelében.


 

Emiatt igazán logikus, hogy sok vállalkozás ezt kihasználva elhelyez a járműveiken hirdetéseket. Praktikus megoldás, hiszen így sokakhoz el fog jutni a reklám, miközben az autó úton van, vagy éppen parkol valahol. Még ha nem is olvassuk el teljesen a hirdetést, de már azzal, hogy ránézünk, tudat alatt valamennyit megjegyzünk belőle, és a későbbiekben hasznos lehet ez az információ, ha olyan termékre, vagy szolgáltatásra van szükségünk, amit a gépjárművön megjelenítve láttunk.
 

Viszont mielőtt belekezdenünk a grafikai tervezésbe, jó, ha végig gondolunk néhány dolgot. Egyáltalán nem mindegy, mi lesz a végeredmény, hiszen ez alapján fogják a vállalkozásunkat megítélni. Így elengedhetetlen, hogy minőségileg kifogástalan grafikát álmodjunk meg.
 

Nézzünk néhány tippet, amik segíthetnek ebben:
 

Törekedjünk az egyszerűségre

 

Ha túlzsúfolt lesz a grafikánk, akkor nehéz lesz megtalálni benne a lényeget, nem fogják elolvasni, ráadásul az egész kompozíció zavaros lesz. Nem kell minden mondandót feltűntetni rajta, ami csak az eszünkbe jut. Törekedjünk a lényeges információkra. Ilyen lehet a cég neve, a szolgáltatás megnevezése, és az elérhetőségek (email, telefonszám, cím).
 

Amiatt is fontos az egyszerűség, hiszen a járókelőknek nincs sok ideje megfigyelni a hirdetést, csak pár másodpercük van rá, mivel a jármű mozgásban van. Így ha tömör és lényegre törőek vagyunk, akkor ilyen kevés idő intervallum alatt is meg fogják tudni jegyezni az információinkat.
 

Ezenkívül maguk a grafikai elemek is lényegesek, nem csak a szöveg. Fontos, hogy a cégünk arculatával megegyező legyen (logó, szín, betűtípus, stb.), hiszen ez segíteni fog, hogy felismerjék a márkánkat könnyen.

https://www.profi-reklam.hu/items/1614258839-autofolia-grafika-tervezes-2.jpg
 

Válasszunk messziről is jól olvasható betűtípust


Amikor a grafikai tervezés folyamatánál tartunk, győződjünk meg róla, a grafikus olyan betűtípust választott, amely messziről is könnyedén olvasható lesz. Tény és való, rengeteg nagyon szép egyedi betűtípus van, melyek kacifántos stílusa miatt még különlegesebbek, de ilyen esetben figyelembe kell vennünk azt, hogy a potenciális ügyfelek könnyedén el tudják olvasni az üzenetünket, így pl. egy hagyományos Calibri, vagy Arial betűtípus jobb választás lehet.
 

Használjuk ki a gépjármű felületét
 

A járművet elölről, oldalról és hátulról is látják, emiatt érdemes kihasználni a többi felületet is, nemcsak az oldalait. Ellenőrizzük le, hogy a lényeges információk jól látszódnak a jármű felületén.
 

Arról sem szabad megfeledkeznünk, ami az egyik autóra passzol, az a másik nem biztos, hogy fog. Minden autómárka, és típus más-más méretekkel rendelkezik, ezért előtte érdemes tájékozódnunk, lemérnünk a felületet, hogy az adott fajtához való fóliát tudjunk készítetni.
 

Használjunk minőségi képeket
 

Ha fényképet is szeretnénk használni az autófólia grafikájánál, akkor érdemes erre is beruházni, és valamelyik minőségi, fényképeket áruló weboldalon kiválasztani a megfelelőt. Mérettől függően akár mobiltelefonnal készített képek is mutathatnak jól, viszont figyelembe kell vennünk, nagyobb felületen valószínű a minőségük nem lesz kiemelkedő. Ne felejtsük el, a járművön lévő matrica minket fog képviselni, tükröznie kell, mennyire professzionális szintű munkát végzünk. Egy rossz minőségű, pixeles képpel éppen az ellenkezőjét mutatnánk.


 

Közvetítsük mindig a megfelelő üzenetet
 

Akár a teljes autót akarjuk befedni fóliával, akár csak bizonyos részeit, akkor is fontos figyelembe vennünk, hogy a grafika olyan legyen, amely megfelelő az adott vállalkozáshoz. Például egy építőipari cégnek lehet csak a logóra, webcímre, és telefonszámra van szüksége, de ettől még nem jelenti azt, hogy a formatervezésnek semmilyennek kell lennie. Akár színes építőanyagokkal, vagy egy nagy képpel kombinálva máris egyedi lesz, és ki fog tűnni a konkurens cégek közül.
 

Olyat ne rakjunk rá a grafikára, ami nem illik az adott vállalkozáshoz, ne legyen megtévesztő, mert akkor könnyedén azt hihetik, mást kínálunk, mint amit valójában. Olyan képeket, grafikai elemeket használjunk, ami tükrözi a szolgáltatásunkat. Így egyértelmű lesz, hogy mit is kínálunk.
 

Végül azt is érdemes figyelembe venni, kik a célközönségünk. Például ha a jármű hivatali helyeknél fordul meg, akkor lehet, egy visszafogottabb szakember benyomását akarjuk kelteni, és nem egy feltűnősködő kezdőjét. Ezzel ellentétben, ha lakónegyedekben dolgozunk, akkor viszont egy megjegyezhető, barátságos autómatricával megközelíthetőnek fogunk tűnni.


 

Végezetül, tartsuk tisztán az autófóliát
 

Nagyon fontos, tartsuk tisztán magát a járművet és a fóliát is. Ezáltal is a cégünket fogjuk reklámozni, hiszen az, hogy mennyire tartjuk rendben az autót, tükrözni fogja azt, milyen is a vállalkozásunk. Egy piszkos, koszos gépjármű nem igazán kelt jó benyomást, ezzel szembe, ha tiszta és rendezett, akkor az azt fogja kommunikálni az ügyfelek felé, hogy ugyanilyen gondoskodással és precizitással végezzük el a munkát a cégen belül is.

Hasonló bejegyzések

Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Google értékelések
4.7
(170 értékelés)

Kata Nagy
Kata Nagy
2021.02.03
A cégtáblát, molinót és strandzászlót is tőlük rendeltem az üzletembe. Minőségi munkát kaptam, tartották a határidőt! Még lesz pár megrendelésem hamarosan.:-) Köszönöm a munkájukat!
Edina Nagy
Edina Nagy
2021.02.03
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója
Zoltán Sebők
Zoltán Sebők
2021.06.17
Gyorsan pontosan dolgoznak! Profi csapat!
Norbert Valasek
Norbert Valasek
2021.05.13
A megrendelés kezdetétől a végéig teljesen megvoltam elégedve. A rendelés egyszerű a weboldalon keresztül, a rendelés leadása utána a kommunikáció megfelelő volt. A megrendelésemhez még egy kis apró ajándékot is kaptam :)
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.