0036 1 232 4246   Kívánságlista

Óriásplakát vagy Citylight? Mi a Legjobb Választás Kültéri Reklámhoz?

A plakát az egyik legismertebb és leghatékonyabb reklámeszköz, amely segít vizuális kommunikációval elérni a célközönséget. Ebben a cikkben bemutatjuk a négy legnépszerűbb plakáttípust, amelyek különböző célokra és környezetekben használhatók: az óriásplakát, a Citylight plakát, a beltéri papír plakát és a prémium fotópapír.

Óriásplakát vagy Citylight?

Mi a Legjobb Választás Kültéri Reklámhoz?



A plakát az egyik legismertebb és leghatékonyabb reklámeszköz, amely segít vizuális kommunikációval elérni a célközönséget.
Ebben a cikkben bemutatjuk a négy legnépszerűbb plakáttípust, amelyek különböző célokra és környezetekben használhatók:
az óriásplakát, a Citylight plakát, a beltéri papír plakát és a prémium fotópapír.
Ezek a reklámeszközök széleskörű felhasználási lehetőségeket kínálnak mind kültéren, mind beltéren.




 

Óriásplakát: Nagy Hatású Kültéri Reklámeszköz

 

Az óriásplakátok hatalmas méretükkel és látványos elhelyezésükkel rendkívül hatékonyan közvetítik a hirdetni kívánt üzenetet. Ezeket a plakátokat jellemzően nagy forgalmú területeken, autópályák mentén és városi környezetekben helyezik ki, hogy minél több ember láthassa őket.
 

  • Felhasználási területek:
    • Autópályák mentén, ahol nagy a forgalom
    • Városi közlekedési csomópontok közelében
    • Nagyobb rendezvények vagy fesztiválok környékén
    • Bevásárlóközpontok és szórakoztató központok mellett
 

Az óriásplakátokat gyakran használják hosszabb kampányok során, mivel látványosságuk és tartósságuk révén folyamatosan jelen vannak, így könnyen megjegyezhetők.
 

Citylight Plakát: Stílusos Városi Reklámeszköz

 

A Citylight plakátok kiválóan alkalmasak városi közterületeken történő hirdetésekre.
Ezeket a világító plakátokat buszmegállókban, villamosmegállókban, valamint sétálóutcákon helyezik el,
hogy a városi lakosok mindennapi közlekedés közben találkozhassanak velük.
 

  • Felhasználási területek:
    • Városi busz- és villamosmegállókban
    • Metróállomások környékén
    • Sétálóutcák és bevásárlónegyedek központjában
    • Nagy forgalmú közlekedési csomópontokban
 

A Citylight plakátok rendkívül látványosak, és kifejezetten jól működnek éjszaka is a beépített világításnak köszönhetően,
így a nap 24 órájában hatékonyan reklámozhatnak.




 

Beltéri Papír Plakát: Ideális Megoldás Beltéri Reklámozáshoz

 

A beltéri papír plakátok kiváló megoldást nyújtanak olyan környezetben, ahol fontos a vizuális kommunikáció.
Ezek a plakátok könnyen elhelyezhetők irodaházakban, bevásárlóközpontokban, rendezvényeken és kiállításokon.
 

  • Felhasználási területek:
    • Konferenciák és szakmai kiállítások helyszínein
    • Bevásárlóközpontok belső tereiben
    • Irodaházakban és vállalati környezetben
    • Oktatási intézményekben, egyetemeken
 

A beltéri papír plakátok kedvező árú, mégis hatékony megoldások, amelyek gyorsan és egyszerűen cserélhetők, ha az üzenetet frissíteni kell.


Prémium Fotópapír: Kiemelkedő Minőségű Plakátok

 

A prémium fotópapír plakátok akkor javasoltak, ha fontos a vizuális minőség és a precíz megjelenés.
Ezek a plakátok ideálisak például kiállításokra, galériákba, ahol a részletek és a színvisszaadás kiemelten fontos.
 

  • Felhasználási területek:
    • Művészeti galériákban és kiállításokon
    • Prémium rendezvények és luxus üzletek dekorációjaként
    • Vállalati bemutatótermekben, ahol professzionális megjelenés szükséges
    • Exkluzív konferenciákon és eseményeken
 

A prémium fotópapír plakátok kimagasló minőséget biztosítanak, így garantálják, hogy a márkád vagy üzeneted tökéletesen jelenik meg.



 

Mik a plakát előnyei?


Rengeteg reklámeszköz áll már rendelkezésünkre napjainkban, újabbak és régebbiek egyaránt, ennek ellenére a plakátok töretlen népszerűségnek örvendenek. Emellett rengeteg előnnyel járnak, amiért érdemes a plakát mellett dönteni.
 

Költséghatékony


A reklám az egyik legfőbb része a vállalatok költségvetésének, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy a belefektetett pénzzel, mit érünk el. Fontos végig gondolnunk, melyik az, ami hatékony és mégis anyagilag kedvező hirdetési forma.

Például a rádiós vagy tévés hirdetés igazán költséges, míg az óriásplakát anyagilag sokkal kedvezőbb, és ez is sok emberhez jut el. Így lehetőségük van az olyan kisvállalatoknak is reklámozni, akiknek a költségvetése nem engedi meg, hogy drágább eszközöket alkalmazzanak.
 

Méret


Ahogy az előzőekben is láthattuk, a méretek terén nincsenek korlátok. Így bőven van választási lehetőségünk, kisebb plakátot szeretnénk, vagy esetleg egy óriásit.
 

Kiváló megjelenés, kevés erőfeszítéssel


Az is egy nagyszerű előnye a plakátoknak, hogy nem igényelnek sok erőfeszítést, mégis látványos reklámeszközök. Miután megterveztük és kihelyeztük a plakátot, onnantól kezdve saját maga végzi a munkát, hiszen mindennap új ügyfelek fogják megpillantani.
 

Ismertség növelése


Kevés erőfeszítéssel tudunk nagy ismertségre szert tenni, hiszen naponta az adott forgalmas útszakaszon több ezren is elhaladhatnak, így jelentős esélyeink vannak arra, hogy meg is jegyeznek minket.



Minden korosztály előtt növelik a márka ismertségét, hiszen lehet nem egy célzott korcsoportra irányul, de így legalább többekhez jut el a reklám. Így lehet olyan ügyfelek is meg fognak minket ismerni, akik másképp soha nem hallottak volna rólunk.
 

Nem lehet, nem észrevenni


Még ha nem is szándékosan vesszük észre, de ha már körbenézünk az utcán, látni fogjuk a plakátot, és így valamennyire meg is fogjuk jegyezni. Nem tudjuk elklikkelni, mint az internetes előugró hirdetéseket, hanem ha újra és újra arra haladunk el, akkor látni fogjuk.
 

0-24 órában dolgozik


A plakátoknál nincsen az, hogy csak kétszer adják le a tévében, vagy a rádióban, hanem egész nap reklámoz. Lehet, hogy csak egy bizonyos területen, de ha forgalmas útszakaszon van, akkor igenis megéri. Így könnyedén elérik az ügyfeleket.
 

Megfelelő helyen kiválóan működik


A plakát amiatt is nagyszerű választás lehet, hogy ad arra lehetőséget, eldöntsük, hol lenne a legcélszerűbb kihelyezni. Így a helyi ügyfeleket könnyebben be tudjuk vonzani, akár egy különleges akció által. Például egy pláza mellett érdemes hirdetni a márkánkat, ha az a bevásárló központban is megtalálható, hiszen így arra fogjuk késztetni az arra elhaladókat, térjenek be hozzánk.


 
Láthatjuk a plakát egy kiváló reklámeszköz, amibe érdemes befektetni, hiszen biztosak lehetünk benne, hogy növelni fogja az ismertségünket, és így a forgalmat.
 

Hasonló bejegyzések

Google értékelések
4.7
(188 értékelés)

Ari Horváth
Ari Horváth
2021.05.28
Nagyon kedvesek, profi a szakmai hátér! Csak ajánlani tudom!!!
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.
Norbert Valasek
Norbert Valasek
2021.05.13
A megrendelés kezdetétől a végéig teljesen megvoltam elégedve. A rendelés egyszerű a weboldalon keresztül, a rendelés leadása utána a kommunikáció megfelelő volt. A megrendelésemhez még egy kis apró ajándékot is kaptam :)
Zoltán Sebők
Zoltán Sebők
2021.06.17
Gyorsan pontosan dolgoznak! Profi csapat!
Edina Nagy
Edina Nagy
2021.02.03
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója