Elegáns, magas és figyelemfelkeltő – nincs is jobb választás, ha minőségi, kifinomult, de egyben megfizethető reklámeszközre van szükség, mely kiválóan alkalmas a termék vagy szolgáltatás hirdetésére rendezvényen, konferencián, vásáron, vagy akár üzletek előtt.
Roll up elegancia és praktikusság egyben...
Elegáns, magas és figyelemfelkeltő – nincs is jobb választás, ha minőségi, kifinomult, de egyben megfizethető reklámeszközre van szükség, mely kiválóan alkalmas a termék vagy szolgáltatás hirdetésére rendezvényen, konferencián, vásáron, vagy akár üzletek előtt.
Mi is az a roll-up?
A roll up banner egy hordozható reklámeszköz, melyet gyakran lehet látni kiállításokon, plázákban, színházakban, stb.. Nemcsak figyelemfelkeltő, de még praktikus is, amiért nagyon sokan előszeretettel használják marketing céljából. A nyomtatott anyag felcsavarodik az alumínium talpszerkezetbe, amely így megvédi a nyomatot a szállítás közbeni esetleg sérülésektől, valamint az összeszerelése sem igényel szaktudást. A szerkezethez hozzátartozik egy hordozható füles táska, amely megvédi a banner-t a külső hatásoktól.
Miért válassza a roll-up-ot?
Kiválóan alkalmas figyelemfelkeltésére, egy közelgő esemény hirdetésére, vagy egy speciális ajánlat bevezetésére.
Előnyei:
- Összecsukható és könnyű. Könnyen szállítható az irodából a kiállításra.
- Figyelemfelkeltő. Fényes, merész és vonzó a szemnek.
- Megfizethető.
- Rugalmas.
Figyelembe kell vennünk azt is, nem csak egyfajta roll up banner létezik, hanem ezen belül is széles a választási lehetőség, mind méret, mind típust illetően. Most nézzünk a teljes igénye nélkül néhány népszerű fajtát.
Felhúzható roll up banner – a népszerű lehetőség
Ez az egyik leggyakoribb banner. Van belőle egy oldalas, és két oldalas verzió is. A mérete tekintetéből is van választék. A nyomat anyaga PP film, aminek elegáns szürke háta, csak még jobban kihangsúlyozza a termék igényességét.
Hordozótáska is tartozik a szerkezet mellé, így könnyen lehet szállítani, és biztonságosan tárolni.
Összeszerelési útmutató: akár 90 vagy kevesebb másodperc alatt is könnyedén összeszerelhető!
Mi is az az L banner?
Az L banner egy alternatív lehetőség, ami különösen azoknak célszerű, akik egyszerűen és gyorsan szeretnének reklámfelületet létrehozni. Praktikus is, hiszen kis helyigénnyel rendelkezik, viszont a reklámfelülete nagy. Könnyedén lehet benne a nyomtatot cserélni, mivel a nyomtatot alul és felül befogó sínprofilok kipattanthatóak, így senkinek sem okozhat gondot a művelet végrehajtása.
Kiállítási standok – a nagyobb lehetőség
Ez egy másik lehetőség, ha rendezvényen vagy kiállításon szeretnénk magunkra felhívni a figyelmet. Kifinomult, igényes hirdetési forma, mely minden bizonnyal mély benyomást fog kelteni mindenkiben, aki csak ránéz. Itt is széles skálája van a lehetőségeknek, vannak pop-up displayek, és pop-up tornyok is, melyek a maguk nemében mind-mind nagyszerűek lehetnek.
Pop-up displayek:
Nagyobb, szélesebb, magasabb. Minden mi szem-szájnak ingere.
- Saját hirdetési felület – akár 500 cm széles és 200 cm magas
- Emelje ki a legfontosabb előnyöket, és üzeneteket nagybetűvel
- Ívelt és egyenes falú választási lehetőségek
- Opcionális halogén spotlámpa, hogy a hirdetés még inkább ragyogjon
Pop-up tornyok:
Magas és többoldalú. Kimagasló egyéniség a tömegben.
- Három nyomtatott panelből áll, a 360 fokos körbefutó üzenetközvetítéshez
- 2 méternél magasabb tornyok, hogy még inkább felkeltsék az ügyfelek figyelmét
- Halogén spotlámpával még fényesebb hatás elérése
- Könnyen összeszerelhető és szállítható, targoncával és tároló rekeszekkel
Asztali banner – a kisebb lehetőség
Az asztali bannereket ugyanúgy kell elképzelni, mint a nagyobb verzióikat, csak itt éppen lekicsinyített formában jelennek meg. Kiválóan alkalmas íróasztalokon, akár kiállítási standoknál, akár üzletekben, akár az ügyfelek asztalán.
Előnyei:
- A3 és A4-es méret
- Könnyedén elfér bárhol
- Megfizethető és kompakt
Tippek Roll-up banner készítéshez
Az évszakok elrepülnek, az évek jönnek-mennek, de egy jó reklám könnyen a fejünkben maradhat. Fontos, hogy jól felkészüljünk üzletünk reklámozására. Nem szabad félvállról vennünk a marketing erejét, hiszen egy jó reklám sokkal csábítóbb lehet, mint egy ismeretlen üzlet, melyről semmit sem tudunk. A marketing igyekszik bizalmat kelteni felénk, megmutatni mire is képes, s mit tudna nekünk nyújtani. Így egy roll up megtervezése és megrendelése ideális választás lehet. Íme néhány ötlet arra, hogy miként lehet a tervezésbe úgy belevágni, hogy a lehető legjobbat hozzuk a ki a pénztárcánkból.
Határozzuk meg a költségvetést
Mielőtt úgy döntenénk, megtervezzük és legyártatjuk a roll-up-ot, lényeges fontosságú, hogy alaposan átgondoljuk, mennyit is engedhetünk meg magunknak a költségek fedezésére. Az egyensúly megtartása elengedhetetlen a kiadások és bevétel között, nehogy túl sokat költsünk reklámra, ezzel nagyobb veszteséget okozva, mint nyereséget.
Azt is fontos átgondolja, mennyi ideig tartanak ki az olcsóbb roll up-ok, a minőségiekkel szemben. Lehet a legkedvezőbb tűnik elsőre a legjobb választásnak, de ha belegondolunk abba, ha egy valamivel drágább, de minőségibb roll-up-ba fektetünk be, akkor a termék hosszabb ideig fog tartós lenni, így idővel megtérül.
Az alapok lefektetése
Mielőtt elkezdenénk azon aggodalmaskodni az elképzelt design hogyan jelenítsük meg a roll up-on, nem árt, az alábbi pontokat is végiggondolni, melyek nélkülözhetetlenek ahhoz, roll up-unk lehengerlő legyen:
- Csak egy esélyünk van, hogy nagyszerű benyomást keltsünk a roll-up banner-rekkel.
- Úgy kell megtervezni a grafikát, hogy az azonnal fel hívja magára a figyelmet.
- Fontos, hogy pontos képet adjon a design arról, milyen termékről vagy szolgáltatásról is van szó.
Maradjunk a gyökereknél
Egy adott márkának megvannak a maga színe, formái, képi világa, amivel rendelkezik, így nagy kihívást jelenthet a váltás, ha egy vállalat mérlegeli, belevágjon-e az átalakításba. A roll up tervezésekor is fontos, azokat az elemeket használjuk, amik a márkát hűen tükrözik. Ha van egy beépített szín-, betű-, és stíluskészlet, akkor nem szabad eltérni ettől.
Hívjuk fel a figyelmet
Amellett, hogy ragaszkodunk a márka meglévő színeihez és stílusához, fontos, hogy ezt ízlésesen tegyük, így az összkép szemet gyönyörködtető lesz, mely méltón fogja reklámozni a terméket vagy szolgáltatást. Így a hírnevünk csak nőni fog, és segít az ismertségben is.
Legyen egy jó mottónk
Természetesen elengedhetetlen az élénk képi világ egy megkapó roll up-hoz, de a szöveget sem szabad teljesen háttérbe szorítani. Az egyes szövegek tartalmának tükröznie kell a vállalati ethoszt, és magába kell foglalni a vállalati szlogent vagy mottót. Ezenkívül fontos egy frappáns, szellemes, vonzó, és gyors beszélgetést tudjon lekommunikálni a deisgn a szemlélőjével. Mikor készítjük a grafikai tervet át kell gondolnunk, mit akarunk a célközönségnek üzenni, mik a céljaink.
Ha ezeket mind alkalmazzuk, akkor a siker garantált lesz, és a befektetésünk megtérül. Így cégünk kivirágzik, és egyre szélesebb körben ismertek leszünk.