0036 1 232 4246   Kívánságlista

Miért hasznosak a promóciós termékek az üzleti életben?

Nagy az esély arra, hogy mindannyian láttunk már promóciós termékeket rendezvényeken, konferenciákon, és valószínűleg van legalább egy az asztalunkon is a munkahelyünkön. De miért adják ki őket a vállalkozások, miért működnek a promóciós termékek és hogyan segítik az üzletet?
Nagy az esély arra, hogy mindannyian láttunk már promóciós termékeket rendezvényeken, konferenciákon, és valószínűleg van legalább egy az asztalunkon is a munkahelyünkön.

De miért adják ki őket a vállalkozások, miért működnek a promóciós termékek és hogyan segítik az üzletet?

A promóciós áruk ugyanezen okból fontosak a marketing szempontjából, hiszen ez ösztönzi az értékesítést, fejleszti a kapcsolatokat és megnyitja a lehetőségeket az új ügyfelek felé.


 

Íme, 5 ok arra, miért fontos, hogy a vállalkozások promóciós termékeket alkalmazzanak a marketing világában:
 

1. A márka népszerűsítése szélesebb körökben


A legegyszerűbben fogalmazva, ha a célközönség nem is tud a cégünk létezéséről, akkor hogyan akarnánk a termékeinket eladni?

A promóciós termékek rendkívül hatékony eszközök a márka megismertetésében, azáltal, hogy egy általános jó benyomást keltenek. Valójában a promóciós termékeket az első számú leghatékonyabb hirdetési formának minősítették.

A márka megismertetése létfontosságú az üzleti siker szempontjából, mivel lehetővé teszi, hogy többet érjenek a termékeink vagy szolgáltatásaink a versenytársainkkal szemben. Lesz egy elismert presztízsünk.
 

2. Az első benyomás fontossága


Az üzleti életben az első benyomás a legfontosabb, abban a pillanatban sok minden eldől a két fél egymáshoz való viszonyáról. Így nem meglepő, nincs is annál célszerűbb, mint egy apró gesztusként ajándékot adni a másiknak, ezzel megtörve a jeget, pozitívszínben bemutatkozni.

Szakkiállításon vagy rendezvényen nem mindig egyszerű felvenni a kapcsolatot a potenciális ügyféllel. Olyan társadalomba élünk, ahol az adok-kapok íratlan szabálya létezik, vagyis ha valaki szívességet tesz nekünk, akkor kötelességünknek érezzük azt viszonozni.

Ezt az elvet felhasználva, ha saját márkánkkal ellátott terméket adunk a potenciális ügyfélnek, ezt a reakciót fogjuk kiváltatni belőle. Így meg fog minket hallgatni, és esetleg vásárol is a termékünkből.


 

3. Hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel/alkalmazottakkal


A céges ajándékok több mint ezer köszönetet tartalmazó üzenetet tudnak mondani, nem csak a kliensek számára, hanem az alkalmazottak számára is, ha őket lepjük meg velük, hiszen emlékezetesebbek, mintha csak készpénzt kapnának.

Az ügyfélélmény nem ott ér véget, mikor megkapják a termékeket vagy szolgáltatásokat, hanem amikor összefoglalják a márkával kapcsolatos tapasztalataikat.
Egyszerűen fogalmazva, ha kivételes élményt nyújtunk, és minőségi ajándékokba fektetjük a pénzünket, az hosszú távon megtérülhet, márkánk népszerű lesz, és megnövekedhet a forgalom.

Ezenkívül a munkavállalók jobb megtartásával is pénzt takarítunk meg a felvétel/képzés során, és ezáltal erősebb vállalati kultúrát és boldogabb munkahelyi környezetet teremt.
 

4. Marketing, mely kézzel fogható


Semmilyen más marketing módszerrel nem lehet fizikailag kézben tartani az eladandó tárgyat.

Ebben a mai világban, ahol az internetes platformon előugró ablakokkal és hírlevelekkel bombáznak minket folyamatosan, egy kézzel fogható promóciós termék igazán jó benyomást kelthet az emberben, s a márkát kiemeli a tömegből.


 

5. Személyre szabott promóciós termék


A logónkkal ellátott sok-sok termékkel könnyen meg fogjuk tudni találni azt, amit a célközönség szeretni fog. Ilyen lehet például újrahasználható kávéspoharak kínálása egyes kávézók számára.

Akár olyan iparág specifikus elemet is felhasználhatunk, mely segít a márka eszméjének az ismertetésében. Például egy ingatlanügynök használat ház alakú termékeket, vagy kulcstartót a logójával ellátva, és így azonnal összekapcsolható lesz azzal, mit képvisel.
 

Összegezve
 

Most, hogy láthattuk, a márka kiépítésének stratégiájában fontos szerepet játszanak a promóciós termékek, felvetődik a kérdés, hogy is kezdhetünk neki?

Először is a legjobb elgondolkodni azon, hogy milyen célt szeretnénk elérni. Növelni az ügyfelek megtartásának az esélyét? Márka népszerűsítése? Vagy egy esemény reklámozása?

Ezután a termék megfelelő kiválasztása, mely illik a logóhoz, és együttesen a márkát fogják hűen képviselni, majd a rendelés leadása.

Oldalunkon számtalan reklámajándék közül válogathat, melyek megszemélyesítését is vállaljuk. Keressen minket bizalommal!

Hasonló bejegyzések

Google értékelések
4.7
(191 értékelés)

Lovászné Dávid Dóra
Lovászné Dávid Dóra
2024.04.15
Megírtam milyen célra kell a molino, gyorsan és szépen elkészítették, megfelelő áron. Szuper kommunikácó volt a céggel, hihetetlen segítőkészek voltak e-mailben és telefonon is. Probléma volt a képpel amit küldtem, és nagyon türelmesen segítettek, hogy hogyan készítsük el, hogy jó legyen a minőség! Köszönöm szépen!
Ari Horváth
Ari Horváth
2021.05.28
Nagyon kedvesek, profi a szakmai hátér! Csak ajánlani tudom!!!
Móni Tomolya
Móni Tomolya
2024.11.22
Már másodjára készítettek nekem matricát a vállalkozásom reklámozásához. Gyorsak, kedvesek és precízek. Ajánlom őket.
Alexandra Baumgartner
Alexandra Baumgartner
2024.01.19
Kedves voltak, és megoldottak mindent!
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.